STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Bekijk resultaten peiling: Wat is jouw relatie met een Egyptenaar?

Stemmers
56. Om te stemmen moet je je aanmelden (gratis) of bovenaan deze pagina inloggen.
  • vaste Vriend/Man

37 66,07%
  • Normale vrienden

7 12,50%
  • Ex was Egyptenaar

6 10,71%
  • Overig

6 10,71%
    Reacties
    5

Re: 'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hoi Tut. Ik denk dat veel mensen op de eggypte forum site zijn gegaan. Die staat nu ook wel stil door werkzaamheden. Ik ben nu 2 maanden met mijn vriend. We zijn nog bezig om te kijken als hij naar NL kan komen. Tot nu toe loopt alles tussen ons wel goed. Hoe zit het bij jou? ook met een Egyptenaar? groetjes

Reacties
    5

Re: (Langeafstands)relatie Egyptenaar

Ik denk eerder dat het een smoesje is. Maar dat zal je ondertussen waarschijnlijk wel weten of ik gelijk heb of niet. Ik ben benieuwd.

NubianQueen Guest

Ik zie dat dit topic echt al heel lang bestaat en het lijkt mij leuk om het weer een beetje nieuw lezen in te blazen.
    Zijn er nog mensen die hier wel eens lezen en het leuk vinden om over je relatie met je Egyptenaar te kletsen?
    Het lijkt mij erg leuk om ervaringen uit te wisselen en dan het liefst positieve en leuke verhalen. Ik heb nu voorlopig wel genoeg nare ervaringen gelezen en we weten inmiddels allemaal wel hoe het zit met bezness enzo.
    Dus zijn er nog mensen die een leuke relatie hebben net als ik, dan lijkt het me echt leuk om daar gezellig over te kunnen kletsen hier.

Reacties
    875

de discussie/ het gespek is hier ingezakt, een faceebookpagina heeft veel overgenomen denk ik
    groetjes van Irma

NubianQueen Guest

Dat het ingezakt is dat heb ik gezien ja, maar daarom lijkt het mij juist leuk om het weer een beetje nieuw leven in te blazen
    En weet je ook welke facebookpagina dat is dan, want ik wil gewoon graag ervaringen uitwisselen met mensen

Reacties
    875

HOI, Nubian Queen Ik heb zelf geen relatie met een egyptenaar maar heb wel iets met Egypte
    In het algemeen heb je grenzeloos verliefd op facebook en dat gaat niet alleen over Egypteliefdes
    En dan is er de groep Nederlanders met een liefde voor Egypte https://www.facebook.com/groups/NLgemeenschapEgypte/
    Het beste is als je met een aantal van hen bevriend raakt : je ziet al snel wie ook in Egypte woont en wie niet
    En er zijn nog meer vergelijkbare groepen waar ik zelf geen lid van ben of die niet over je onderwerp gaan ( zoals de NMLVE nieuws groep )
    groetjes van irma
    groetjes van Irma

NubianQueen Guest

Hi Irma, die facebook groep Nederlanders met een liefde voor Egypte heb ik inmiddels gevonden en ben ik lid van geworden, leuk 🏽
    En in de tussentijd heb ik nog wel wat groepen op fb gevonden waar ik lid van ben geworden.
    En verder google ik er op los en kom ik beetje bij beetje in aanraking met mensen, en dat vind ik erg fijn.
    Thanks voor je reply
    Gr
    Mayra

Reacties
    4

Ik heb ergens gelezen dat er een zwarte lijst bestaat van mannen/vrouwen uit Hurghada die zich met bezness (liefdesfraude) bezig houden. Klopt dat die bestaat? En wat is de link daar naar toe?

Reacties
    29

Reacties
    4

Heel erg bedankt!

Reacties
    4

Hallo allemaal, ik zit ook wat mee te lezen hier en ja, jammer erg rustig hier. Vind dit toch fijner om via zo'n forum wat uit te wisselen dan via fb, maar ik ga zeker kijken op fb. Tja, ik ben dus ook heel verliefd geworden op een egyptenaar en tot nu is het allemaal superleuk. Alleen nog via chat. Hij wil graag dat ik daar kom en dan wil hij meteen trouwen, op het forum lees ik dat dat voor hun een formuliteit is om samen te zijn, zo zegt hij het ook, anders kun je nergens samen in een hotel. Wel wil hij me voorstellen aan familie en heb ik vrienden al via facetime gezien. Maar als ik jullie ervaringen lees... ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er hier positieve verhalen tussen zitten. Tot nu is ons contact heel erg leuk en wil ik hier nog niet mee stoppen.
    Groetjes Chantal

Soortgelijke onderwerpen

1. 'Emigreren naar Egypte' centrale topic
    Inge H in forum Emigreren Forum
    Reacties: 90
    Laatste: 17-01-14, 11:48
  2. Gezocht: Mensen die relatie met Egyptenaar hebben (gehad)
    dolle dolfijn in forum Egypte Reiscafé
    Reacties: 20
    Laatste: 19-02-11, 10:16
  3. 'Duiken in Egypte' centrale topic
    dolle dolfijn in forum Egypte Reiscafé
    Reacties: 43
    Laatste: 02-12-10, 20:30
  4. Egyptenaar voor 1 a 2 weken naar NL halen?
    Mosay in forum Egypte Reiscafé
    Reacties: 11
    Laatste: 01-02-10, 22:25

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount