STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Reisgenoot gezocht | 25-40 | Bi of Gay (Hetero)

Reacties
    2

Cool Reisgenoot gezocht | 25-40 | Bi of Gay (Hetero)

Hallo allemaal,

Ik ben Frank en op zoek naar een reismaatje om er op uit te gaan.
    Zelf single en zoals je wellicht zelf ook herkend zijn veel van mijn vrienden ook stelletjes, dus ik blijf een beetje alleen over...

Aangezien ik een gezelschapsmens ben en ik het niet zie zitten om alleen te reizen probeer ik via deze weg een leuke jongen te ontmoeten om mee op vakantie te gaan. Voorkeur voor Gay of Bi tussen 25-40 maar Hetero mag natuurlijk ook als je daar zelf geen probleem mee hebt.

Ik ben easy-going. Wil je een dagje niks doen is het prima, wil je even alleen weg kan dat ook. Elkaar af en toe de ruimte geven vind ik altijd prettig. Maar samen leuke dingen bezichtigen of naar het strand is ook heerlijk!

Zelf ben ik geen super partybeest maar uitgaan is zeker iets wat we kunnen doen! (Ik rook en drink trouwens niet).

Ik hou van verre reizen en heb al veel van de wereld gezien. Ik snap dat je misschien liever de eerste keer wat dichterbij wilt maar daar komen we wel uit.

Periode voor de vakantie komen we wel uit. Ik denk dat ik zo alles wel heb gezegd .
    Stuur mij gerust een berichtje als je meer wilt weten.

Gr,
    Frank

Reacties
    2

Re: Reisgenoot gezocht | 25-40 | Bi of Gay (Hetero)

Hey Frank,

Leuke oproep en herkenbare situatie.
    Ik ben Jos, 37jr (bijna 38) en woon in Zwolle.
    Evenzo ben ik opzoek naar een leuk reismaatje voor vakantie(s).
    Zelf rook ik ook niet (ben zelfs een beetje anti-roken) en drink ik met mate alcohol.
    Ben redelijk sportief ingesteld en vind het ook leuk om op vakantie, naast strand, actieve dingen te ondernemen.
    Gaat beetje om de combi van alles waarbij het uitgaansgedeelte van mij ook niet echt noodzakelijk hoeft.
    Met uitgaan doel ik dan op tot diep in de nacht naar de club of in een cafť zitten.

Hoewel ik wel een soort van 'wensenlijstje' heb qua bestemmingen kan alles incl. periode in overleg.

Nou ook ik denk dat ik nu wel even alles heb gezegd wat in mij opkomt dus ik hoop dat je terug gereageerd om verder te contacten.
    Groet Jos

Reacties
    2

Re: Reisgenoot gezocht | 25-40 | Bi of Gay (Hetero)

Hoi Jos,

Leuk dat je reageert op mijn oproep. Je antwoord klinkt super!
    Als je het leuk vindt mag je mij toevoegen op facebook (/franksepter).

Gr,
    Frank

Soortgelijke onderwerpen

1. Midden-/Zuid-Amerika Reisgenote gezocht (35-50 jr, hetero) voor trip naar Brazilie eind 2016
    moirya in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 0
    Laatste: 15-01-16, 15:04
  2. Reacties: 0
    Laatste: 16-07-14, 15:30
  3. Europa Reisgenoot gezocht.
    Sheymaa in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 1
    Laatste: 28-06-14, 13:01
  4. Midden-/Zuid-Amerika gezocht reisgenoot/reisgenote gezocht suriname,brazilie en argentinie
    ansiebar in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 1
    Laatste: 07-01-11, 20:39
  5. Single Hetero Vrouw Gezocht
    liesbeth4 in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 2
    Laatste: 10-11-05, 19:46

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten