STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Mijn vrouw is verliefd op een Egyptische man

Reacties
    4

Mijn vrouw is verliefd op een Egyptische man

We zijn in januari op reis geweest in Egypte. Op het strand hebben we een kamelendrijver leren kennen. Nadat hij hoorde dat wij in Blankenberge een hotelletje hadden begon hij over kamelentochten bij ons op't strand en dat we toch moesten proberen hem in België te krijgen. We kregen gratis kamelentochten en mijn vrouw had hem op Facebook toegevoegd. Vanaf dan kreeg mijn vrouw het ene bericht na het andere met stickers vol hartjes en koosnaampjes. Hij bleef maar vragen om hem naar België te halen en eigenlijk zagen wij wel iets in het idee om kamelentochten te organiseren op het blankenbergse strand. Nog voor onze vakantie voorbij was wist hij ons te vertellen wat we allemaal moesten doen om hem hier te krijgen. Na onze vakantie bleef hij maar berichtjes sturen naar mijn vrouw na een tijdje waren ze hele avonden aan het chatten. Daar mijn vrouw en ik constant samen werken dacht ik ach wel leuk voor haar om een chatvriend te hebben ( was onschuldig in mijn ogen) maar hij wist het zo te spelen dat ze gevoelens begon te krijgen. Altijd ging het maar over dat visum als hij eens iets naar mij stuurde en dat we goed geld gingen verdienen en daarna naar Egypte konnen verhuizen om daar een boerderij te beginnen. Mijn vrouw is ondertussen al in Caïro geweest om hem hier te krijgen en daar is hij dan begonnen om mij te verlaten en met hem te trouwen ( hij zou dan zijn vrouw en kinderen achterlaten) .Mijn vrouw is echt niet naïef maar hij speelt het zo goed dat ze tot over haar oren verliefd is. Hij heeft zelfs een keer berichtjes gestuurd die voor een andere vrouw waren bedoeld net dezelfde dingen als hij naar mijn vrouw stuurt alleen hij had zich van naam vergist maar ook daar heeft hij zich uit weten redden en hij is toch zo gelovig hij kan dus niks verkeerds doen. Ik ben ten einde raad, kan iemand mij helpen.

Reacties
    880

Re: Mijn vrouw is verliefd op een Egyptische man

omg
    groetjes van Irma

Reacties
    880

ze is er volledig ingetuind
    groetjes van Irma

Reacties
    880

Reacties
    880

kom maar op met al zijn gegevens .........hij doet het wel heel goed zeg binnen 3 maanden.........bah bah bah .heb je al die berichten over bedrog hier al gelezen ( onder BEZnes staat ook het een en ander )
    Wat een rotzak weer......Ik moet er enorm van zuchten.
    Een echte gelovige doet dit niet. Misschien weet de hele familie er van.......in het complot
    Op dit forum is het wat Egyte betreft wat stil geworden. Op facebook bestaan er Egypte groepen ; mischien kent iemand hem wel > https://www.facebook.com/groups/nede...fdevooregypte/
    en https://www.facebook.com/groups/NLgemeenschapEgypte/
    en
    https://www.facebook.com/Bezness-Alert-195286190489543/
    en er is een groep relatie met een buitenlander ( heb ik geen link van , sorry
    Je kunt mij, als je wilt toevoegen op facebook, ik hoop dat je dat hebt
    Daar vind ik het gemakkelijker praten, groet Irma Wardenier

Reacties
    880

ik ken persoonlijk 4 vrouwen die er op vergelijkbare wijze mee te maken hebben gehad. Zorg er voor dat hij bekend wordt als bedrieger bij de immigratie dienst opdat hij NOOIT een visum krijgt.
    je weet het Verliefd zijn maakt blind.......
    Ga bij jezelf wel na wat HIJ te bieden heeft en jij niet meer. Sorry dat ik het zo direct zeg maar het KAN te maken hebben met haar ontvankelijkheid maar verwijt haar maar niks. Ik neem aan dat jullie veel gepraat hebben . hebben jullie kinderen?
    Deze bezness mannen zijn ratten van de ergste soort en weten precies wat vrouwen willen horen maar het gaat bij hem niet om liefde.
    Wat vinden de vriendinnen van je vrouw er van?
    Of heeft hij hen ook al van je vrouw geisoleerd?
    Lees https://www.bol.com/nl/p/kus-kus-bez...1004011760467/
    Heel veel sterkte
    groetjes van Irma

Reacties
    4

Ik weet het allemaal niet meer hij overtuigd haar dat hij zo gelovig is en dus niks verkeerds kan doen hij probeert ondertussen mijn kinderen aan zijn kant te krijgen met super lieve berichtjes en leuke stickers via messenger ik hou enorm veel van mijn vrouw maar weet echt niet meer hoe ik het moet aanpakken

Reacties
    4

Dat is het hem juist ik ben haar enige vriend dus bij elke tegenslag ben ik degene die haar moet steunen IK hou zoveel van haar dat ik niet anders kan

Reacties
    1

Pas op, ben ook in die val getrapt, ze beloven je de hemel op aarde.
    Het is niet te leven met een gelovige, jij zal je enorm moeten aanpassen naar zijn wensen en grillen, bijgevolg ook moeten bekeren tot de Islam.
    Het is hen enkel voor de papieren te doen, zodra ze die hebben laten ze je berekend vallen (zie*) en brengen dan hun eigen familie, kinderen enz..naar hier, gezins hereniging.
    *Als je met zo'n man zou trouwen, dan kan je jaren later nog steeds voor hem betalen. Hij snijd de banden niet volledig door, het zijn enorm geslepen bedriegers. Geloofd hem aub niet.

Ikzelf ben in die val getrapt, ik heb ook jaren met die mannen samen gewerkt.
    Heb heel veel schijnhuwelijken gezien, zelfs Belgische meisjes die door hun moeder tegen betaling getrouwd werden en zodra ze getrouwd waren, kregen ze de bon en werd een vrouw van eigen nationaliteit hier gehaald.
    Ze hebben altijd geld nodig, geef aub niks.
    Ik ga dikwijls naar Tunesie, Marokko enz..., dus ik kan ondertussen de bedriegers er al uithalen.
    s 'Avonds als hun toeristische vriendin weg is, zitten ze al met een andere in hun arm.
    Ze blijven bij vele vrouwen proberen tot er een visje gebeten heeft, voor hun is het hier het beloofde land en uw toekomst ligt in duigen.
    Je kan niet geloven tegen hoeveel vrouwen ze tegelijk zeggen dat jij hun liefste zijt. Ze zijn zo geslepen en weten heel goed hoe en zand in uw ogen moeten strooien. Let aub op met zulke oplichters.

Pas op, laat niemand in de steek voor onbetrouwbare mannen. Er zijn zelfs op tv al dikwijls reportages geweest hoe die bezness mannen tewerk gaan.
    En ze maken u wijs dat ze 500 euro/jaar verdienen, das niet waar, ze willen medelijden hebben, zodat je in hun val loopt. Ze verdienen minstens 220 euro per maand, laat je niet vangen en blijf bij je man.
    Goede moed, veel liefs.
    Nicky VGaverweg

Soortgelijke onderwerpen

1. Hoe weet ik of mijn Egyptische vriend aan bezness doet? Vermoedens na een relatie van 1 jaar!
    NubiaoftheNile2 in forum Liefdesrelatie's met een Egyptenaar
    Reacties: 13
    Laatste: 30-05-16, 14:02
  2. Reacties: 1
    Laatste: 14-07-14, 18:51
  3. Reacties: 2
    Laatste: 14-05-13, 20:23
  4. Kent iemand mijn Egyptische vakantieliefde?
    Vivian2012 in forum Egypte Reiscaf
    Reacties: 27
    Laatste: 27-04-13, 15:12
  5. mag mijn cubaanse vrouw in nederland bevalen
    victorzandstra in forum Overige informatie over Cuba
    Reacties: 6
    Laatste: 18-02-10, 00:56

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten