STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Werken bij SKOA Aruba 2018

Reacties
    7

Werken bij SKOA Aruba 2018

Hoi allemaal,

Mijn naam is Carolien Scheper, 27 jaar oud en voornemend om vanaf augustus 2018 voor SKOA op Aruba te gaan werken mits ik door de sollicitaties kom.

Zijn er nog meer mensen hiermee bezig? Was benieuwd! Leuk om in contact te komen met mensen die deze plannen misschien ook hebben!

Groetjes
    Carolien

Reacties
    1

Re: Werken bij SKOA Aruba 2018

Hoi Carolin

Graag zou ik met je in contact willen komen over jeplannen naar Aruba toe te gaan. Je had gereageerd op mijn berichtje op Anjabeers.
    kan niet meer op deze accout komen helaas.
    Mijn tel nr is 0651081752 Groet Anja

Reacties
    3

Hoi Carolien, hoop dat het allemaal lukt voor je, om vanaf augustus '18 voor de SKOA Aruba te kunnen werken.
    Als je een leuke, en geschikte woning zoekt voor de langere termijn, kijk dan even op onze site : www.aruba-vakantiehuis.com.
    En misschien niet direct alleen, maar met z'n tweeťn. Veel is mogelijk. Succes.

Reacties
    7

Citaat Origineel gepost door RuudSmit Bekijk Post
    Hoi Carolien, hoop dat het allemaal lukt voor je, om vanaf augustus '18 voor de SKOA Aruba te kunnen werken.
    Als je een leuke, en geschikte woning zoekt voor de langere termijn, kijk dan even op onze site : www.aruba-vakantiehuis.com.
    En misschien niet direct alleen, maar met z'n tweeťn. Veel is mogelijk. Succes.
    Oh super! Ik zie alleen dure vakantiehuizen Waar hebben jullie het aanbod voor appartementjes staan? Ik kom alleen. En zoek low budget een fijne woonplek op Aruba

Reacties
    3

Citaat Origineel gepost door Caro28 Bekijk Post
    Oh super! Ik zie alleen dure vakantiehuizen Waar hebben jullie het aanbod voor appartementjes staan? Ik kom alleen. En zoek low budget een fijne woonplek op Aruba
    De site is in eerste instantie ook bedoeld voor korte vakanties. Maar de woningen Paradera 85.N, en P kunnen ook dienen voor long term verhuur (minimaal 12 mndn, vast). Natuurlijk dan gelden er andere tarieven.
    Waarschijnlijk voor je ťťntje net te duur, maar als met z'n tweeťn bent ... De woning heeft twee ruime slaapkamers.

Kijk maar.

Reacties
    2

Wij spelen ook met de gedachte om naar Aruba te gaan per aug 2018. Heb je a een baan bij het SKOA

Reacties
    3

En voor evt. een leuke, en geschikte woonruimte, kijk even op onze site : www.aruba-vakantiehuis.com
    We hebben al reeds vaker gezellige mensen mogen begroeten, die voor het SKOA gingen werken.
    Je weet nooit. In ieder geval succes.

Soortgelijke onderwerpen

1. Werken bij SKOA
    Ankkiie in forum Aruba: Reizen en Vakantie
    Reacties: 15
    Laatste: 24-02-18, 16:40
  2. Reacties: 1
    Laatste: 14-11-17, 14:58
  3. Werken in de winter in Oostenrijk Tirol 2017/2018
    Haus Tirol Brixen in forum Even voorstellen...
    Reacties: 3
    Laatste: 18-08-17, 23:27
  4. Werken in de winter in Oostenrijk Tirol 2017/2018
    Haus Tirol Brixen in forum Werken in wintersport gebieden
    Reacties: 0
    Laatste: 17-08-17, 12:12
  5. Wonen & Werken Werken in de winter in Oostenrijk Tirol 2017/2018
    Haus Tirol Brixen in forum Oostenrijk Forum
    Reacties: 0
    Laatste: 17-08-17, 12:01

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons