STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

graag jullie mening

Reacties
    1

graag jullie mening

hallo, wij zijn 4 vrienden (2 stellen) en willen in 2018 graag naar zuidelijk Afrika. we hebben 22/23 dagen los van de vliegreis. we willen met 4WD en lekker veel kamperen in de natuur.
    Aanvankelijk bedachten we NamibiŽ en Botswana. Maar nu weer echt gaan zitten voor de route, komen er twijfels. Zeker omdat recent 2 andere stellen, los van elkaar, hebben verteld dat ze het erg veel kilometers vonden en weinig ruimte voor eens een rustig dagje.
    Dus ik zou graag jullie advies willen: 2 landen of 1 land (en dan wordt het Botswana want daar wil ik al jaren naar toe )
    we willen zeker tijd hebben om in Botswana goed te genieten en om daar wat leuke activiteiten te doen als een mokorotochtje en/of nacht buiten in de zoutpannen en/of ergens een wandeltocht.
    Ik heb ook al gekeken om vanuit Maun bijvoorbeeld terug te vliegen naar Windhoek, maar kan dan niet echt iets goedkoops vinden, los van een flink bedrag voor de one -way toeslag van de auto. Is er misschien een treinverbinding?
    Heel graag hoor ik wat jullie mening is? 1 land of 2 landen of wat kortere route (hoe, want volgens mij enorm grote landen)

groetjes anja

Reacties
    344

Re: graag jullie mening

Wat je ook kan doen is Botswana combineren met een stukje Namibia, enkel het noorden bijvoorbeeld. Of een stukje Zuid Afrika, het noord-oosten?
    22 dagen in Namibia lijkt me wat lang tenzij je eveneens de Kgalagadi en Central Kalahari erbij wil doen? Ofwel een paar dagen Zambia / Zimbabwe, dat zou ook nog kunnen.

Soortgelijke onderwerpen

1. Wonen & Werken Ik wil zo graag jullie mening hier over weten
    j&m in forum Turkse Vakantieliefdes
    Reacties: 0
    Laatste: 18-01-16, 15:23
  2. Reisschema; graag jullie mening
    rooij12 in forum India Reiscafť
    Reacties: 13
    Laatste: 16-02-10, 20:40
  3. Aub jullie mening
    LunaRavi in forum Thailand Reiscafe
    Reacties: 9