STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Mamajuana drank

Reacties
    6

Mamajuana drank

Wie o wie kan en zou mij willen helpen, op de dominicaan hebben het drankje dat heet Mamajuana dat is een een drankje dat je libido verhoogt. Het een fles met rum wijn honing en met hout snippers erin met kruiden. Dat zorgt voor dat je in andere sferen voelt zo magisch. Zou iemand die daar heen gaan voor mij een 2 of 3 flessen willen meenemen. Het mag volgens de douane. Ik betaal er zeker voor. Graag een berichtje als iemand mij kan helpen.
    Hier een Nederland Duitsland België en andere landen via slijterijen kun je er gewoonweg niet aankomen.

Mama Juana (or mamajuana) is a drink from the Dominican Republic that is concocted by allowing rum, red wine, and honey to soak in a bottle with tree bark and herbs. The taste is similar to port wine and the color is a deep red.

The specific herbs that make up Mamajuana were originally prepared as an herbal tea by the native Taino Indians; post-Columbus, alcohol was added to the recipe. Besides being rumored to be an aphrodisiac, with many natives of the Dominican Republic claiming that the drink has similar effects, Mamajuana is also consumed for its purported medicinal value. The alcohol is said to act as an extract base that pulls the herbs' curative properties, creating an herbal tincture often served as a shot. The reported positive effects on health vary, ranging from a flu remedy to a digestion and circulation aid, blood cleanser, sexual potency, kidney and liver tonic.

Gr Kevin

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Reacties
    3

Re: Mamajuana drank

Hi,

Heb je liever kant en klare Mama Juana, alleen de kruiden of een Mamajuana kit?
    Wij kunnen dit wel bij je laten bezorgen.

Salud,
    www.rumworld.nl

Reacties
    6

Hoi heb als t kan die mamajuana zoals ze die in de dominicaan hebben kant en klaar in flesje. Als ik kruiden hebt moet ik alles gaan mengen en lang wachten en weet niet of de smaak dan overeen komt. Wat zou het mij kosten om de Mamajuana zoals afgebeeld op foto thuis te hebben. Graag wacht ik op uw reactie .

Kevin

Reacties
    3

Wij kunnen helaas dat merk niet laten leveren.

Wij hebben
    Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  la negra tomasa mamajuana.jpg
Bekeken: 38
Grootte:  12,8 KB en Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  canamu mamajuana.jpg
Bekeken: 35
Grootte:  4,1 KB

Ze zijn niet goedkoop omdat ze uit Spanje geďmporteerd moet worden.
    De Canamu komt op €19,95 + €16,95 handling en verzendkosten
    De La Negra Tomasa komt op €24,95 + €12,50 handling en verzendkosten

MamaJuana is idd erg moeilijk verkrijgbaar binnen de EU, vele merken hebben het al geprobeerd maar helaas geen is tot nu toe blijvend.

Reacties
    6

Ik heb bijna alle slijterijen gevraagd in Nederland België en Duitsland helaas geen resultaat. Ik heb zelfs de ambassade gevraagd in den haag dat ook werkt niet.

Is dat op de eerste foto bijna t zelfde behalve de kruiden? En als ik t ophaal in Nijverdal dan kost t mij alleen de fles en geen verzendkosten.

Kevin

Reacties
    3

Hi,
    Sorry voor de wat late reactie.

Ophalen heeft niet veel zin, moet het namelijk eerst importeren, gaat dan rechtstreeks naar jou toe, als het eerst naar mij toe moet en ik stuur het dan weer naar jou, dan komt er weer €6,95 bij.

Klopt, is zonder de kruiden. Als je de kruiden er te lang in laat zitten wordt het erg bitter, vandaar dat ze eruit zijn gehaald.
    Denk er wel aan, dat het niet hetzelfde smaakt als daar ivm europese regelgeving (er zitten iets andere kruiden in)

Soortgelijke onderwerpen

1. Boza drank
    Sideli in forum Turkije Culinair
    Reacties: 4
    Laatste: 31-10-16, 12:46
  2. Reizen & Vakantie Wijn/Sterke drank
    Pipo123 in forum India Reiscafé
    Reacties: 0
    Laatste: 02-08-16, 17:09
  3. Skistokken met drank
    ADGR in forum Wintersport Reiscafé
    Reacties: 1