STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Bezness voorkomen

Reacties
    10

Bezness voorkomen

Hallo

Ik ken mijn Egyptische vriend van 34 jaar oud heel kort dus er zijn nog veel vragen en ik vertrouw deze mannen absoluut niet in het eerste opzicht. Hij woont en werkt nu in Doha Qatar en daar spreken we af over 3 weken als eerste date om is te kijken hoe hij echt is. Hij is erg leuk via de videocamera maarja dat zegt niet alles en ik heb hem al in real life gezien maar toen hadden we nog geen contact. Hij oogt een beetje mysterieus.

Ik wil hem alvast goed uitleggen wat bezness is en dat ik precies weet hoe veel Egyptische mannen te werk gaan en ik hier nooit in zal trappen, dan kijken hoe hij reageert en wat zijn plannen evt zijn. Dat ik veel verhalen van andere mensen hierover heb gehoord.

Op deze manier wil ik achterhalen of hij een mogelijke bezzy is want zodra ik daar lucht van krijg is het bij mij wegwezen! Ook al is het een prachtige knappe Egyptenaar om te zien, ik ben zeer onder de indruk van hem. Maarja aangezien 90% aan bezness doet en 10% echt goed is van de egyptische mannen wat ik zo lees is die kans zo klein en probeer ik het toch wat aan te voelen en te vissen hiernaar. Heel triest maarja de realiteit

Reacties
    10

Re: Bezness voorkomen

Zelf ben ik erg dominant en snel agressief voor een vrouw en mensen noemen mij zelfs mannelijk in mijn gedrag. En dat maakt deze relaties lastig aangezien ik me aangetrokken voel tot een mooie Egyptenaar maar deze mannen zelf ook vaak dominant zijn wat ik ervan hoor. Als ik bezness zou aantreffen zou ik gewoon agressief worden en heb ik echt zin om zo een man finaal in elkaar te slaan en te domineren. Ik heb een afkeer voor onderdandigheid of slachtoffer te zijn

Reacties
    310

Vraag me af of het nodig is hem uit te leggen wat bezness is. Zou er voor kunnen zorgen dat hij in het begin te vertrouwen lijkt en pas later 'toehapt'. En dan vertrouw jij hem want "in het begin was hij totaal niet zo".

Reacties
    10

Ja ik ken het dat kan altijd gebeuren. Maarja ik hou het in mijn achterhoofd. Deze voelt wel goed aan, geen raar onderbuik gevoel zoals ik bij verkeerde figuren snel heb ook al ken ik ze nauwelijks.

Ik heb mijn eerste date met hem gehad. Ik ben 10 dagen bij hem geweest in Qatar waar hij woont en werkt als Egyptische arbeidsmigrant op de luchthaven. Hij verdient daar 4 x zoveel als in Egypte.
    Nu moet ik zeggen dat het erg leuk was, ik heb het niet over dit soort dingen met hem gehad, wel weet hij hoe het er in de Egyptische badplaatsen aan toe gaat met toeristes en Egyptenaren en vind dat vreselijk. Oke niemand is te vertrouwen maar ik geef nu het goed gaat ons contact een kans want het was gewoon leuk, ik hou mijn hoofd blanco al ben ik verliefd maar wel in de mate dat ik mijn hoofd koel kan houden. Ook heb ik ooit in Nederland in 2012 een man ontmoet (antilliaan) die wou friends with benefits zijn en alleen als ik hem geld gaf hadden we sex, 3 maanden later werd hij steeds afstandelijker en had ineens een echte vriendin en liet mij keihard vallen. Nou hier in NL kan het dus ook gebeuren, niet alleen in Egypte.

Ik heb namelijk ook eerder een relatie met een Egyptenaar gehad in 2014 en ik moest voor die Egyptenaar alles betalen eten etc etc op ten duur was ik hem spuugzat en maakte ik het uit (hij werd jaloers en ik mocht niet met andere mannen praten of begroeten). Mijn nieuwe Egyptische vriend is een compleet ander type. Ouder (34 jaar) die andere was een jongen van 25 uit Aswan, hem vermoedde ik wel van bezness. Mijn huidige Egyptische vriend in Qatar betaald al het eten, en ik betaal netjes mijn eigen dingen dus zoals het hoort. Geen 1 x om geld gevraagd tot nu toe en ik heb m ook verteld dat ik student zonder cent ben en dat vind hij dus niet erg. Maar het contact is goed, hij zoekt toenadering op een niet opdringerige manier. Hij is een vrij gereserveerd stil type voor een Egyptenaar en erg normaal en rustig, leuk maar niet glad of overdreven charmant etc. gelukkig. Wel heeft hij 10 jaar lang in de badplaatsen gewerkt (als ober in 3 versch hotels) in Egypte voordat hij 9 maanden geleden naar Qatar is gegaan. Als iemand echt aan bezness doet dan kan zo iemand toch niet stoppen om toeristen in de badplaatsen uit te buiten??, zou zo iemand ook naar het rijke landje Qatar gaan om op een eerlijke manier geld te verdienen?

Ik heb met mijn Egyptische exvriend in 2015 6 maanden in Hurghada gezeten en weet hoe het er aan toe kan gaan, ik heb gladde macho achtige egyptenaar openlijk horen op scheppen in het engels tegen mijn exvriend en mij hoe hij toeristes heeft bedonderd van oude vrouwen van 50 a 60 tot jonge meiden alleen om geld. Opgerot naar rusland zei hij over een vrouw, ze had hem duizenden euro's gegeven! Dat was echt shockerend. Nou ik weet dat soort types heb je ook en het is heftig! En vaak de gladde macho's met een grote bek en gladde charmante praatjes dus Egyptische loverboys zat, uitkijken is logisch daar!

PS: mijn vriend geeft ook gewoon zijn mobiel in mijn handen om vakantiefoto's te bekijken, openlijk met facebook aan kan ik ook gewoon op kijken (al zijn vrienden staan daar in zag ik) dus tot zover heeft hij niks te verbergen. Ook nog gechecked of hij meer facebook accounts heeft maar niet dat ik weet. Hij heeft wat vrouwelijke vrienden uit Europa die overduidelijk getrouwd zijn en foto's hebben met hun Europese man en kinderen. En alles wat arabisch was heb ik ff vertaald maar vind hij niet erg niks verdachts te zien

Reacties
    300

Ik wens je veel succes in de liefde en hopelijk lukt het deze keer wel.
    Wat ik me afvraag, als je hem nu voor de eerste keer 'echt' ontmoet en al onmiddellijk in zijn facebook gaat snuffelen en dingen uit Arabisch vertalen om zeker te zijn dat hij maar niets verkeerd doet, dan is er toch wel iets mis.

Er moet toch een zeker vertrouwen zijn, en als vrouw voel je dat vaak toch wel aan. Ik zeg niet dat hij niet te vertrouwen is, maar als je al links en rechts moet nakijken om voor jezelf zeker te zijn dat je vriend er geen verdachte dingen op nahoudt kan zoiets op lange termijn toch niet gezond zijn. Mijn idee

Maar ik kan natuurlijk ook mis zijn. Zoals gezegd, geniet ervan in November.

Reacties
    10

Dankje! Dit komt echt puur omdat ik hoor op forums en bezness sites dat 90% van de mannen in de toeristenindustrie aan bezness doet, het lijkt meer een regel dan een uitzondering ook al voelt hij idd goed aan qua gevoel alleen ik hoor t zovaak dat ik t uit wil sluiten. Ik hoop ook de goede te hebben getroffen, ik zie niks verdachts. Ook omdat hij niet meer in Egypte werkt lijkt me de kans iets kleiner en hij komt niet uit een extreem arm gezin, zijn ouders wonen in een groot huis zei hij. Hij komt uit de stad (nabij Cairo) en is universitair opgeleid. (al zal dat niveau anders zijn dan in NL) maar toch heeft hij wel een vrij verstandig volwassen overkomen. Ik hoor wel dat vooral jonge Egyptenaren (begin 20) macho's, opscheppers aan liefdesfraude doen, maar deze komt niet zo over.

Hij lijkt op Toetanchamon :P vind dat prachtig uiteraard, hij viel qua uiterlijk gelijk op tussen andere Egyptenaren mooie grote ogen, mysterieuze blik, geschoren kort haar. Hij heeft echt iets mysterieus. Erg aantrekkelijk is ie zeker. Op discovery channel, history and national geographic maken ze wel is documentaires over de oude Egyptenaren, zou er zo in mee kunnen spelen.

Soortgelijke onderwerpen

1. Bezness
    Suusieme in forum Liefdesrelatie's met een Egyptenaar
    Reacties: 106
    Laatste: 08-08-16, 07:17
  2. Enquete: Bezness
    houria in forum Marokko Forum
    Reacties: 2
    Laatste: 09-11-09, 18:30
  3. Voorkomen...
    buufje123 in forum Medische zorg in Turkije
    Reacties: 4