STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

actie booking.com 15 euro korting

Reacties
    1

actie booking.com 15 euro korting

Boeken jullie ook wel eens bij booking.com?
    Ik kreeg een actie via de e-mail, 15 euro korting voor jou en 15 euro voor mij.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Als je via deze link boekt, dan krijg je 15 euro korting op je hotel als je geweest bent, dus dat krijg je teruggeboekt.

groetjes Roxanne
    Laatst aangepast door Jeroen : 06-10-17 om 17:42

Reacties
    1.270

Unhappy bedenkelijke technieken van booking.com

Ik heb de indruk dat booking.com een nogal bedenkelijk medium is ...

Vorige week nog zat ik rustig te zoeken voor een weekendje uit tijdens een periode waar er (hier bij ons in Brazilië in elk geval) absoluut géén enkele specifieke vakantie beweging is op plaatsen die gekend super rustig zijn.
    De hele tijd werd ik bekogeld met zogezegde "laatste kans" of "nog slechts 1 kamer beschikbaar" op zowat elke pousada-fiche (zo noemt mijn hier kleinere hotels in Brazilië) die ik geen raadplegen ...

Ik wil best begrijpen dat men de bezoekers van booking.com absoluut wil aanzetten tot het plaatsen van een boeking, maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat men hiertoe vrij bedenkelijke (lees "leugenachtige") technieken gebruikt...

Wat zijn jullie ervaringen terzake ?
    Laatst aangepast door BraBahx : 11-06-17 om 17:31

Reacties
    299

Re: bedenkelijke technieken van booking.com

Citaat Origineel gepost door BraBahx Bekijk Post
    De hele tijd werd ik bekogeld met zogezegde "laatste kans" of "nog slechts 1 kamer beschikbaar"
    Ja, daar staat Booking.com bekend om. Die meldingen moet je gewoon negeren.
    Ik vind het verder wel een prettige en betrouwbare site. Bij ons nog nooit iets fout gegaan met een boeking.
    Ook een handige app waardoor je op reis alle boekingsgegevens bij je hebt en een handige navigatiefunctie, die je zelfs bij afgelegen accommodaties tot voor de deur brengt.

Wat ik irritant vind, is dat je achteraf bestookt wordt met verzoeken (en vervolgens herinneringen) om een beoordeling te plaatsen, maar dat is helaas tegenwoordig overal zo.

Reacties
    14

Re: actie booking.com 15 euro korting

Ik vind het een handige app/site om waar dan ook ter wereld onderdak te zoeken en vervolgens op een veilige manier te boeken.

Die meldingen die vervolgens komen negeer ik gewoon.

Waar ik wel een beetje moe van word zijn vervolgens mensen die zoals TS met een affiliate link op een goedkope manier onder het mom van...... 15 euro willen verdienen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    “Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do.” – Mark Twain

Reacties
    1

Ik heb ook een code gekregen! Toch weer makkelijk verdienen. Ik gebruik die van anderen ook en het heeft tot nu toe 2x gewerkt, ook 1 x niet

https://www.booking.com/s/18_6/1d405b2e

Reacties
    1

via onderstaande link krijg je ook 15 € korting. Let op: kostprijs van de boeking moet hoger zijn dan 15 €

https://www.booking.com/s/44_6/niels102

Reacties
    674

Ik vind booking.com handig om te zoeken en ik boek er ook meestal hotels, maar ik ga ook altijd even op de site van de accomodatie zelf kijken en vaak is dat goedkoper (met dezelfde condities).
    Vandaar dat ik mijn 15€ korting nog niet gebruikt heb.
    **YOLO**

Reacties
    8

Opzich is Booking natuurlijk erg handig. Echter, blijf ke ergens langer hangen dan loont het vaak wel om ff met de accommodatie te contacten. Ze dragen immers ongeveer 20% af aan Booking.com. Dat mooie pand in Amsterdam moet natuur betaald worden!

Onderstaande links werken nog:

https://booking.com/s/39_2/14a81a50

https://booking.com/s/39_6/591ed3ec

Hierdoor krijg je minimaal 15 euro terug. Je verblijf moet wél meer dan 30 euro kosten!

Reacties
    91

Ik heb de actie ook al verschillende keren gebruikt, soms lukt het en soms ook niet. De voorwaarden zijn nogal ingewikkeld. Maar ik probeer toch telkens via zo'n link te boeken.

Mijn link: https://www.booking.com/s/35_6/f872f625

Bij mijn laatste reis boekte ik via een link van iemand op een forum waardoor ik 10% korting kreeg. Was toch zo'n 70 euro aangezien het over een huisje voor een hele week ging. Iemand die iets meer over die actie weet?
    www.nielsreizen.be (foto's, filmpjes, verslagen en informatie over mijn gemaakte reizen)

Reacties
    140
    Blogposts
    2

Let maar op !
    Ze hebben verschillende processen aan hun been en zijn enkel een ''schakel'' tussen zoeker en aanbieder. Zelf nemen ze nergens verantwoordelijkheid voor !

Heb zelf erg veel miserie errmee gehad (en nog)

Ik las laatst overigens dat de bovenste vermedlingen het meest betalen aan booking.

Sowieso ben je dus beter af de 5de , 6de in de lijst persoonlijk, rechtstreeks te contacteren.....
    RiNique
    site
    rinique@live.be

Reacties
    299

Citaat Origineel gepost door Konjora Bekijk Post
    Ik las laatst overigens dat de bovenste vermedlingen het meest betalen aan booking.

Sowieso ben je dus beter af de 5de , 6de in de lijst persoonlijk, rechtstreeks te contacteren.....
    Zo werkt het bij Google ook. Wie betaalt komt bovenaan.
    Of het bij Booking.com ook zo werkt, weet ik niet. Als je verschillende filters aan of uit zet, of sorteert op bijvoorbeeld "laagste prijs eerst" krijg je telkens een ander bovenaan.
    Zelfs als het zo is, betekend dat natuurlijk niet dat de bovenste per definitie slecht is. Ik kijk goed naar de de foto's, locatie en faciliteiten en kies voor welke ik het beste vind. Als dat toevallig de bovenste is, kies ik die.

De accommodatie rechtstreeks contacteren is soms goedkoper, maar lang niet altijd.

Reacties
    1

10% Korting!

https://www.booking.com/s/11_6/61403064

Happy holidays!

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 0
    Laatste: 10-10-16, 11:25
  2. Actie: 50 euro extra korting op wintersport vakanties (TUI)
    Wereldwijzer in forum Reis & Vakantie Acties
    Reacties: 0
    Laatste: 10-10-16, 11:17
  3. Reacties: 0
    Laatste: 19-02-15, 10:45
  4. Reacties: 0
    Laatste: 10-12-14, 17:37
  5. Reacties: 0
    Laatste: 12-06-14, 10:50

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team