STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

We zijn definitief verhuisd naar Almachar, 12 km van Velez -Malaga, en zijn van Genk en Asse.

Reacties
    1

We zijn definitief verhuisd naar Almachar, 12 km van Velez -Malaga, en zijn van Genk en Asse.

Hallo, we wonen definitief in ALMACHAR, 12 km van , VELEZ-MALAGA, en zijn op pensioen.
    Mijn vrouw en echtgenote zoekt nu nederlandstaligen, ze spreekt ook frans en engels, maar zou graag samen activiteiten doen met vlamingen en nederlanders, wij kunnen ons verplaatsen en wonen in de CAMPO, heuvels boven Velez.Ik sport hier reeds met PADDLE en PETANQUE en wil regelmatig spelen ook competitie, en fiets, rijden rond met scooter en auto. Maar willen ook samen regelmatig wat kunnen praten, iets gaan eten, gaan dansen vooral mijn vrouw danst heel graag, en dus om sociale redenen hier een netwerk op bouwen. Ik heb ondertussen uitgezocht,dank zij Engelse vrienden,hoe hier alles in zijn werk gaat, bedoel dat langzaam gaat.Maar dat is normaal,dus geduld is een schone zaak.
    In principe kunnen alle sociale activiteiten aan bod komen, en kan ik misschien landgenoten helpen met mijn pragmatische instelling en kennis.Ook op gebied van huurvilla's op LONG TERM RENT kan ik helpen want we hebben zelf zo eentje gehuurd met Belgische contract van 3,6,9 jaar wat hier uitzonderlijk is, maar zeker mogelijk met privť eigenaren in Spanje.

Reacties
    10.623

Re: We zijn definitief verhuisd naar Almachar, 12 km van Velez -Malaga, en zijn van Genk en Asse.

Hallo Paul, welkom op Wereldwijzer! Je kunt je oproep het beste plaatsen in ons Spanje forum.
    ē Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 0
    Laatste: 19-09-16, 00:51
  2. Reacties: 0
    Laatste: 05-11-12, 13:28
  3. !@# Japan, te zijn of niet te zijn #@!
    wooohoo! in forum Japan: Wonen, werken & studie
    Reacties: 2
    Laatste: 05-01-08, 00:38
  4. Reacties: 6
    Laatste: 22-09-07, 13:01

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden