STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Zweden juli 2017 - kano + hike

Reacties
    20

Zweden juli 2017 - kano + hike

Hallo reizigers!

Al drie jaar ben ik naar Noorwegen geweest, ook met mensen via dit soort forums leren kennen, dus ik waag opnieuw men kans, dit keer voor Zweden. Ander landschap: in plaats van de rotsen, sneeuwvelden en mossen eens de bossen in van Zweden, graag zelfs gecombineerd met een kanotochtje van enkele dagen maar als dat laatste je minder zegt, reageer dan toch ook maar.. we zien dan wel.

Low budget (ok transport kun je niet vermijden en huur kano kost wel iets) met wildkamperen, vriesgedroogde maaltijden opwarmen, goedkope Ryanair-vlucht. Als de nood zich aandient moet eens overnachten in een hostel, b&b of hut of zo kunnen natuurlijk (altijd tof een douche te nemen dan)

Ik plan graag wel wat en heb al wat zitten opzoeken over bestemming (ik dacht de http://www.bergslagsleden.se/ voor hiking te doen en het kanobedrijf http://bynscamping.eu/ heeft al vriendelijk wat gemaild met flexibel parcours daar in de buurt van die Bergslagsleden) zodat ik me nu vooral wil focussen op reisgezelschap zodat tickets en zo geboekt kunnen worden.

Het doel is echt rustig tempo wat te wandelen, ieder draagt zijn bagage en gemeenschappelijke goederen zoals kookgerei, tent kunnen we verdelen. De focus ligt niet op het aantal km maar op genieten van de natuur, omgeving. Periode zou juli 2017 moeten zijn voor liefst 10dagen tot 2 weken.

Zegt het je wat? Vragen? Niets is te nemen of te laten natuurlijk als je zelf met ideeŽn zit.
    Reageer en hopelijk tot snel!

Reacties
    2

Re: Zweden juli 2017 - kano + hike

Hallo

Ik ben zeer geÔnteresseerd! Kunt u mij meer informatie geven daarover? Wat zou de prijs voor alles zijn?

Groetjes
    Lien

Reacties
    20

Re: Zweden juli 2017 - kano + hike

Citaat Origineel gepost door Lienie88 Bekijk Post
    Hallo

Ik ben zeer geÔnteresseerd! Kunt u mij meer informatie geven daarover? Wat zou de prijs voor alles zijn?

Groetjes
    Lien
    Hoi. Vlucht moet je zelf nog regelen aan de huidige prijs vrees ik. Twee weken geleden was het 58 euro.

We hebben geboekt voor 9 juli tot en met 24 juli. Zijn trouwens met drie, ikzelf, kris en zijn vriendin. Er zou nog een vierde deelnemen maar zij wacht tot op het laatste moment af wegens een ongeval en herstel.

Ter plaatse trein vanuit Stockholm tot kanoplaats ongeveer 30 euro plus nog bus
    Kano zelf voor een week met alles er op een aan kwam op 150

Tent, voeding nemen we zelf mee dus is gratis. Enkel nog trein terug na hike tot Stockholm, evt daar ook nachtje hostel.

Stuur maar een privťbericht als je graag nog meer info wilt. 😉

Donald
    Laatst aangepast door donaldje : 19-06-17 om 22:06 Reden: extra info

Soortgelijke onderwerpen

1. Europa Noorwegen juli 2016 - hike + kano
    donaldje in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 3
    Laatste: 25-05-16, 07:29
  2. Zweden met de kano
    Tyrr in forum Zweden Reiscafť
    Reacties: 2
    Laatste: 28-02-11, 21:39