STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Op zoek naar een kort avontuur in het buitenland

Reacties
    2

Op zoek naar een kort avontuur in het buitenland

Beste wereldwijzers,

Ik zal beginnen met mijzelf voor te stellen, ik ben Sander, 22 jaar oud en net klaar met mijn bachelor. Vanaf september ga ik voor twee jaar in het buitenland mijn master proberen te halen. Aangezien ik nog geen ervaring heb om in een onbekende omgeving te leven en ik graag een proefperiode wil hebben zodat ik zeker weet of dit wat voor mij is, vroeg ik mij af of het mogelijk was om 1/1,5 maand in het buitenland te werken.

Nu heb ik geen idee wat/waar ik moet zoeken omdat logischerwijs bedrijven graag iemand aannemen voor een langere periode en ik mezelf beschikbaar stel voor een korte periode. Dus mocht er iemand zijn die tips voor mij heeft om te zoeken of wellicht toevallig voor mij als connectie te dienen om mij te helpen met mijn zoektocht dan zou jij mij heel blij maken met een bericht achter te laten. Verder contact kan verlopen via mail/telefoon of skype.

Welke periode ben ik beschikbaar?
    De periode waar ik beschikbaar in ben zal vanaf 15 mei zijn (heb nu nog een contract tot 12 mei) en ik zal tot de laatste week van juni beschikbaar zijn (niet later in verband met verplichte summer school voor mijn master).

Wat hebben jullie aan mij?
    Ik denk dat discipline wel belangrijk is, omdat ik vooral voor de ervaring naar het buitenland wil maakt het mij niet heel veel uit wat voor job het is en ben ik bereid om voor iedere job maximaal in te zetten. Wat betreft mijn ervaring heb ik een marketing bachelor gehaald en heb ik de afgelopen jaren in verschillende online-marketing omgevingen gewerkt. Wat betreft kennis kan ik voor een bedrijf een toevoeging zijn op het gebied van SEO, SEA, Social Media, Affiliate Marketing en E-commerce (vooral met oog op conversie-verhoging).

Welke talen beheers je?
    Ik beheers alleen het Nederlands en Engels, waar ik voor beide talen mijzelf in staat acht om te werken op professioneel niveau. Verder bezit ik basis-kennis van het Frans, maar wil ik mij niet in staat achten om in een Franse omgeving te werken.

Kortom:
    Al met al ben ik dus op zoek naar een (vakantie)job voor de maand juni en de laatste 2/3 weken van mei. Met dit bericht hoop ik iemand te vinden die mij een eyeopener kan geven of in contact brengen (misschien zelf het contact zijn) zodat ik een job in het buitenland kan vinden.

Alvast bedankt

- - - Updated - - -

Ow ja belangrijk om te vermelden, maar ik doe het niet om geld te verdienen. Wel zou ik het tof vinden om in ieder geval break-even te spelen met verblijfskosten.

Reacties
    3

Re: Op zoek naar een kort avontuur in het buitenland

Beste Sanderjo2,

Wij zoeken call agent's outbound in Marokko , wie weet is dit een leuk avontuur voor je?
    Ook hebben we meerdere vestigingen dus je kan kiezen tussen Tanger ,Tetouan of Casablanca.
    De periode die je wil werken is geen probleem voor ons , dus mocht je interesse hebben zou ik graag telefonisch of via skype een kennismakingsgesprek met je willen voeren en meer info geven over het werken en wonen in Marokko.
    Mvg Bibi

Reacties
    2

Re: Op zoek naar een kort avontuur in het buitenland

Ik heb een week geleden een mail gestuurd naar jullie emailadres. Ik heb echter nog steeds geen antwoord gehad.

Soortgelijke onderwerpen

1. Gastouder op zoek naar buitenlands avontuur
    Needle in forum Vrijwilligerswerk Vraag & Antwoord
    Reacties: 0
    Laatste: 09-03-17, 09:22
  2. AziŽ 4 of 5 weken op vakantie op zoek naar avontuur
    galvanistraat8 in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 1
    Laatste: 03-01-16, 23:25
  3. wereldreis op zoek naar vrijheid en avontuur
    Kevvus in forum Even voorstellen...
    Laatste: 06-11-14, 20:29
  4. Reacties: 8
    Laatste: 11-10-14, 17:04
  5. Thailand in september, op zoek naar (relax en avontuur) tips!
    Koenski81 in forum Rondreizen Thailand
    Laatste: 02-08-12, 13:50

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount