STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Waarheen in zomer 2017?

Reacties
    38

Waarheen in zomer 2017?

Hallo allemaal!

Na een mooie trip dit jaar in Thailand, Laos en Cambodja, willen mijn vriendin en ik dit jaar naar een ander continent toe.

Er zijn nu echter drie reizen die wij willen doen, en we kunnen niet helemaal kiezen.

- 1. Peru, Bolivia & Chili
    - 2. Cuba, Mexico, Belize & Guatamala
    - 3. Costa Rica, Nicaragua & en dan nog 1 of 2 van de omringende landen (Panama, el Salvador, Honduras)

We gaan ongeveer 6 weken, vinden een dagje strand wel lekker voor een keer, maar zijn niet van plan om weken aan het strand te liggen. Willen juist de steden/ cultuur/ natuur in de landen zien.

Wat raden jullie aan? En waarom? Of waarom de andere opties niet? Ik hoor het graag van jullie .

Reacties
    38

Re: Waarheen in zomer 2017?

Iemand?

Reacties
    48

Goeie dag,

Wij zouden alleen Nicaragua aan kunnen raden! Wij hebben 3 weken een rondreis gemaakt en het was echt geweldig! De andere landen kan ik jullie helaas niets over vertellen.

Mochten jullie informatie willen over Nicaragua kun je me altijd een bericht sturen!

Johan en Else

Reacties
    5

Hii,

Wij zijn in november 2016 naar Mexico & Cuba geweest.
    Dat kan ik je zeker aanraden, heel veel te doen en te zien.

Dit jaar zijn wij er ook niet helemaal uit.
    Peru, bolivia, chili of Cambodja, Vietnam

Reacties
    38

Hoi,

Wij wilde eigenlijk Cuba doen in combinatie met een ander land, maar schrokken van de vliegtickets.

Wij gaan nu waarschijnlijk (95 procent zeker), naar costa Rica, Panama en Colombia. Hierdoor hebben we met costa Rica prachtige natuur en dieren, met Panama de mooie stranden en met Colombia de grote steden en meer cultuur.

Reacties
    1.239

Ben je geÔnteresseerd in een alternatieve aangename en tropische bestemming ?

Dan kan BraziliŽ, en meer bepaald Bahia in het Noord-oosten perfekt in je zin vallen.

Hier heb je een aangenaam tropisch klimaat (gemiddelde temperaturen in de 'winter' van rond 28į en in de zomer 32įC) en je kan er terecht voor cultuur, relaxen aan zee of op de eilanden, wandelen of een trekking doen in de verbliuffende natuur van de Braziliaanse Grand Canyon in het Nationaal Park Chapada Diamantina.

Wij zijn beschikbaar voor je praktische begeleiding van je reis terplaatse, met oa. keuze uit daguitstappen, volledig georganiseerde rondreizen en privaat vervoer doorheen heel Bahia met Nederlandstalig chauffeur.

Neem gerust contact op voor informatie, ik woon zelf al meer dan 10 jaar in Bahia (Salvador) en kan je op weg helpen met heel wat zaken.

Tropische groet uit Salvador da Bahia,

Ivan
    Reis relaxed rond, ga op daguitstap in jouw taal, met een Vlaamse expat Ivan Bahia reisgids, die al jaren in Salvador - BraziliŽ woont. Volledige organisatie van je reis is mogelijk, met cultuur, relax en natuur, zoals in het nationaal park Chapada Diamantina.

Soortgelijke onderwerpen

1. Midden-/Zuid-Amerika Zomer 2017 Zuid-Amerika
    Justin88 in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 3
    Laatste: 17-01-17, 23:14
  2. Afrika Mauritius zomer of najaar 2017
    jajari87 in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 0
    Laatste: 06-12-16, 11:26
  3. AziŽ Sri Lanka en Malediven, zomer 2017!
    ilsenadort in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 0
    Laatste: 06-09-16, 18:52
  4. Zomer 2008, wie gaat er en waarheen?
    stien36 in forum Turkije Reiscafť
    Reacties: 78
    Laatste: 11-08-08, 21:18
  5. Reizen rond zomer 2008... waarheen?
    nadinenijs in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 4
    Laatste: 29-11-07, 13:04

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount