STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Aanbevolen travel agent Delhi: Bihariji Travel

Reacties
    3

Re: Aanbevolen travel agent Delhi: Bihariji Travel

Wij - man/vrouw en 2 kinderen - hebben eind april 2 weken rondgereisd door Rajasthan. We waren eerst in gesprek met enkele reisorganisaties in Nederland en lazen toen de positieve verhalen of Bihariji Travel. We hebben per mail contact opgenomen en kregen snel daarna een eerste voorstel. In eerste instantie heb je toch wat twijfels over het boeken via India (wij kijken toch altijd naar ANVR of SRG aangesloten - zeker in deze tijd) maar de contacten met Sunny waren goed en prettig. Het was ook mogelijk contact te leggen met een referentie in Nederland maar dat hebben we niet gedaan. Het voelde gewoon goed.
    Uiteindelijk een mooie reis overeengekomen langs Delhi, Agra, Jaipur, Ramthanbore, Puskar, Udaipur en Jodhpur. Was uitstekend geregeld. Bij aankomst door Sunny zelf opgehaald en ook de volgende dag elkaar gezien en de financiŽn verder afgewikkeld. Daarna op pad met auto met chauffeur (engels sprekend). Onderweg geen enkel probleem ondervonden. Wat hotels betreft hadden we gekozen voor een mix. Deels hadden we zelf geboekt en deels via Sunny wat ons prima is bevallen. Al met al heel erg genoten en indien er vragen waren ging dat via Whatsapp. Sowieso was Sunny zeer geÔnteresseerd of we het naar ons zin hadden en of alles wel goed verliep. We kijken nu terug op 2 heerlijke weken in dit mooie land. We gaan zeker nog een keer terug en slaan dan ook zeker Bihariji Travel niet over!

Reacties
    1

Re: Aanbevolen travel agent Delhi: Bihariji Travel

Ik wil jullie even voorstellen aan Sunny ,
    The Travel agent van INDIA.
    Hij laat je alle zintuigen opschudden ,de Reis om nooit te vergeten.
    Incredible India 🇮🇳.

Hij heeft al 12 jaar ervaring in het maken van mooie tours door heel India.
    Hij doet dit dan ook met veel passie en liefde, dat kan je ook meteen merken hij kan je alles vertellen over het land en de beste plaatsen.
    Heb je een plan van wat je wilt zien of wil je Hulp nodig bij het maken van je tour stuur dan een mail.
    juist omdat er blijvende persoonlijk contact is kan hij je snel helpen.
    Sunny heeft velen contacten met andere locale mensen is daarom erg flexibel om snel dingen te kunnen regelen.
    Ook kan je een tour regelen vanaf de website.
    http://www.biharijitravel.com

Ik zeg je eerlijk de betalingen zullen gedeeltelijk vooraf zijn, maar hij is juist de gene die het risico neemt om alles van te voren te regelen qua hotels ,chauffeurs, tours, safari’s ,ect voor een onvergetelijk reis van je leven.

Ik Kwam sunny tegen In zijn eigen hotel ¬Ďhotel vintage inn¬í in New Delhi.
    De backpackers wijk waar ik 3 nachten had geboekt voordat ik me groepsreis ging maken.
    Hij is een zeer vriendelijke jongeman die meteen voor je klaarstaat en alles voor je doet. Een echte Indi√ęr.

Je mag mij altijd via fb berichten voor als je meer informatie wilt.

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount