STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Ik zoek iemand die in Ghana Accra woont

Reacties
    5

Ik zoek iemand die in Ghana Accra woont

ik zoek iemand die in ghana accra woont ik heb daar vriendin wonen en zou graag willen dat u in contact komt met deze persoon en om te zien dat het wel serieus is graag antwoord aub

Reacties
    107

Re: ik zoek

Beste

Het spijt me om dit te zeggen maar zodra er een vraag komt om geld op te gaan sturen voor een ziek familielid en/of een visum aanvraag om naar Nederland te reizen vergeet het dan maar.
    Legio voorbeelden te vinden van mannen die zo aardig wat geld opgestuurd hebben. In Accra wonen trouwens meer dan een miljoen mensen dus zal een speld in een hooiberg zijn.

Groet

Wout

Reacties
    31

Re: Ik zoek iemand die in Ghana Accra woont

ik zoek iemand die voor mij uit kan zoeken naar een persoon mark wilton zijn emailadres is mark_wilton@live.nl zijn telefoonnummer is 00233242647746 hij is in ghana accra hij zegt dat hij in een village zit

Reacties
    31

[QUOTE=lialourensen;770292]ik zoek iemand die voor mij uit kan zoeken naar een persoon mark wilton zijn emailadres is mark_wilton@live.nl zijn telefoonnummer is 00233242647746 hij is in ghana accra hij zegt dat hij in een village zit

Reacties
    116

Sedert enkele maanden hebben alle straten in Ghana (in theorie) een straatnaam.

Ze hebben nu bijvoorbeeld ook de arrival cards gewijzigd als je op Kotoka toekomt: je dient straatnaam en nummer te vermelden als je privaat verblijft.

Dus zeker als iemand in Greater Accra woont, dan kan die probleemloos straatnaam en nummer (op zijn minst het plotnummer) te weten komen, en deze doorgeven.

Ook is het nu niet meer mogelijk een telefoonnummer te bekomen zonder opgave van identiteit en adres.

Reacties
    1

Ik heb ook een vriendin wonen in accra maar ik vertrouw het niet
    ze willen geld voor paspoort en voor de visum
    wie weet hoeveel een paspoort kost in ghana
    en een visum?
    Het antwoord van haar is paspoort 150 euro
    visum 390 euro.
    Verder vroeg ze geld ik heb gezegd dat ze een kopy van haar id kaart moest hebben voor de bank in nederland.
    Is niet zo maar ik wou gewoon zeker weten of ze echt is.
    ze verzon zoveel smoezen dat het niet kan of geen geld enz.
    Inderdaad alleen een telefoon nummer en een po box nummer.

Reacties
    107

Beste,

Wees heel erg voorzichtig met geld opsturen, kijk het forum maar na er staan meer verhalen over dit onderwerp en geen van allen eindigd goed.
    In Ghana kun je niet even een paspoort en een visum halen zoals in nederland.

Het beste

Wout

Reacties
    331

Hallo Peet1964

kijk en leest eens de op het onderwerp ( De echtheid van uw vriend(in) in Ghana ) het gaat speciaal over zoiets.

Ik kan u zeggen dat een paspoort 50 GHc kost en dat is 25 Euro de wachttijd is ongeveer een maand
    50 GHC = 25 euro wachttijd ongeveer een maand of meer
    100 GHC = 50 euro wachttijd 1 tot 2 weken

In Ghana (Accra) Osu kan je gewoon op straat face paspoorten kopen.... PAS OP wat ze stuurt
    en ID kaarten kan je gewoon zo vervalsen.

en een visum is 50 Euro dat is ongeveer 100 GHC

trap er niet in
    Hoezo kan ze geen kopie sturen ? Ze zit ook in de Internetcafé en te chaten met u dus ze kan een scan maken en die naar u email sturen. Ik kan u zeggen dat het scannen en het zenden naar uw email kost ongeveer 50 pesewa en dat is 0,25 euro cent.

Ze wil geld voor paspoort en visum waarom ??? als je geld stuurt voor een visum moet je eerst wat anders doen voor dat je een visum aanvraagd en betaald...

en als je nog meer vragen hebt ga dan naar het onderwerp ( De echtheid van uw vriend(in) in Ghana ) en vraag en zet het daarop

groet, marcel

Reacties
    6

Hallo wie kan mij helpen met het opzoeken van een peroon die in Ghana woont in de stad Accra
    ze heet Rosemary Ankomah het enige wat ik heb van haar is de zip code 00233 ik weet niet of dit aan een adres is gelinkt hoop dat ik via deze weg meer informatie kan krijgen over deze persoon omdat ze graag naar nederland wilt komen ook begon ze erover dat ik moest helpen met een paspoort en een visum de kosten hiervan zijn volgens haar 550 euro wie o wie kan me helpen met de juiste informatie voordat ik misschien een grote fout bega en me geld ineens kwijt ben

met vriendelijke groet

vosje183

Reacties
    107

Hoi,

Niet doen!!
    00233 is de landcode voor Ghana qua telefoon! Voor de rest het welbekende onzinverhaal.
    Vraag je eens af of je Truus uit Amersfoort ook zomaar zoveel geld zou geven voor een paspoort.

Wordt wakker!!

Groet Wout

Reacties
    6

Citaat Origineel gepost door wout73 Bekijk Post
    Hoi,

Niet doen!!
    00233 is de landcode voor Ghana qua telefoon! Voor de rest het welbekende onzinverhaal.
    Vraag je eens af of je Truus uit Amersfoort ook zomaar zoveel geld zou geven voor een paspoort.

Wordt wakker!!

Groet Wout
    Dankjewel wout

Zover had ik nog niet gekeken ik ben ook al bezig met de ambassade om informatie te verkrijgen ook bij western union bank ik hou er nu nog warm over dat er nog geen geld is nu twee dagen later reageert ze minder vaak dan wat ze in het begin deed ook dat valt me op heb al gezegd ik kom naar ghana toe gaan we samen naar de ambassade toe om je papieren te regelen vond ze vreemd maar geef dat wel steeds aan om te doen

Grt vosje183

Reacties
    6.103

Scam 100%
    Oud coördinator forum admins
    Oud forumbeheerder Noorwegen

Reacties
    6

Oké had ook al een vermoeden maar wou het zeker weten hoe kom je er achter ze stuurd wel foto'staat van haar zelf en zitten via skype en whatsapp bedankt voor de reactie

Reacties
    14

Ik denk een scam

Reizen Captain Africa

Reacties
    1.235

niet intrappen allemaal. ze willen alleen maar geld van jullie!!!!!!!!!
    Groet, Annemieke uit Zuid Afrika............
    http://southafricapersonaltravel.webs.com

Soortgelijke onderwerpen

1. OP zoek !
    derry in forum Camping informatie en discussies
    Reacties: 0
    Laatste: 11-11-07, 12:56
  2. Ook Ik Ben Op Zoek.........
    marisqa in forum Afrika: Reizen en Vakantie
    Reacties: 1
    Laatste: 08-11-04, 19:17
  3. Ik Zoek
    gianna in forum Turkije Reiscafé